onsdag, oktober 24, 2007

An offer I can't refuse

Onsdag redan. Veckorna förflyter sig så fort numera, exakt två månader till Julafton idag!woho!
Sitter och försöker plugga men distraheras hela tiden av tankar. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka och tänka om saker numera, eller jag vet ju vad jag tycker men frågan är om det är så sunt. Oh well time will tell. Lyssnar på Feist och Radioheads gamla slagdänga Karma Police på repeat.

Vart ute i lördags med Patsy. Började kvällen med trotsigt humör men efter lite drickbart och skratt så var siktet inställt. Var först en runda på gamla Sharkey's där den gemytliga atmosfären och kvällens musikval inte lämnade något övrigt att önska för en gångs skull. Satt ute och blossade och imiterade knastbonden i Bonde söker fru ("då kan man komma mYcket nära, och det är mYcket trevligt"...falsett o skånsk dialekt). Så gick Patsy på toa och jag satt ensam kvar, då fick jag erbjudandet som jag knappt kunde säga nej till. Erbjudande om gangbang med två killar. No thank you idiotas. Jag bröt ut i gapskratt så klart och snart så tassade vi vidare till Kings Head. Ja han stod där som ett ljus som vanligt den jävlen.
Jag vet inte vad det var men tydligen så låg det nåt fantastiskt ljus runt oss i lördags för folk vände sig om och närmade sig och det är ju mYcket trevligt!haha nä men det var mycket konstigt. Stötte på lite gamla vänner och bekanta men kvällens höjdpunkt var definitivt dansandet. Vi träffade på en bekant till Patsy och jävlar i havet, de stod och pratade och jag flätade mitt hår (ja jag vet..) när han plötsligt vänder sig mot mig och dansar loss i en vild dans. När skräcken lagt sig bubblade skrattet upp och sen var det dance off för oss tre resten av kvällen. Ju fulare desto bättre. Yes det är lätt att roa mig. Hängande ögonlocken var där, Sjukgymnasten syntes till, Den Danssugna fick behärska sig...mm det var bästa kvällen på mycket länge.

Jag har fått en ny megafinne...vid näsborren. Jävla nice. Jag tror jag ska sluta med min djuprengöring, jag börjar tro att den drar upp en massa onödig skit och ställer till det för min hy. Jag har väl aldrig varit med om maken, inte ens i 14 års åldern hade jag så här mycket finnar!Blä. Kommer lägligt nu till att jag ska åka och hälsa på Lindah dessutom. Åker fredag morgon så förhoppningsvis har den lagt sig tills dess men åhh....ser ut som jag snutit sönder näsan, ni vet när man blir så där rödfnasig efter flera dagars fräsande? Mysigt.
Är lite bitter för jag missar föreläsningen på fredag, en kvinna från Rosengård ska komma och hålla föredrag men jag ska nog kunna överleva det också. Kommer bli många intressanta föreläsningar framöver.
Den nya tentan är satt till den 9:e och jag har absolut ingen motivation till att sätta mig ner och plugga, sist så var det ren skär skräck som sporrade mig att sitta hela dagar och plöja litteratur men nu är jag sjukt avslappnad och det är inte riktigt bra att vara det. Pratat med några andra och alla säger samma sak, ingen känner någon stress än så jag väntar på att den ska infinna sig snart.
Anyways...ska bli roligt att träffa Lindah igen, är nästan ett år sen nu och det känns som om vi har mycket att avhandla!
Nästa helg kommer Victor och hälsar på är det tänkt, ett halvår sen jag träffade honom sist men jag vågar inte ropa hej förrän han faktiskt står där på perrongen.

Nä nu har jag distraherat mig tillräckligt länge, får återgå till Understanding Social Citizenship och mina anteckningar!:(

Inga kommentarer: