söndag, oktober 14, 2007

En berusad kvälls tankar

Varit ute i metropolen en runda nu. Vem stod i dörren om inte en gammal flamma? fy fan, jag vill inte tycka att han är het men gör det ändå. Mög. Jag är hungrig, kanske jag borde göra en macka? Iallafall, han är het men det är gammalt nu. Hittade två andra hunkar ute också. Jävlar i havet, de finns tydligen även i Hässleholm!hah.

En macka och ett glas juice kanske. apelsin, morot...eh ja...den BRAVO juicen iallafall. Förbannar det faktum att jag inte har några bilar kvar, hade varit perfekt som efterätt.
Så Facebook. Har hittat en hel del folk från min mediaklass där. Skoja min doja, kul att se alla och hur de förändrats. Det roliga är att många av dom fortfarande ser ut som de gjorde då. Nästan så man saknar dom!
Jag saknar er andra iallafall!
Nu ska här bli macka av. Jag lämnar den röda lampan tänd.
Adieu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hjärtat! jag är hemma i skåne nu. ska vi ses? ååå så underbart det hade varit. jag har massa plugg men hade funkat på fredag. kan du då? dag eller kväll, vad som passar bäst. håller tummarna för att du har tid... hör av dig! i gästboken eller facebook (sofia sjöholm, har fasen glömt ditt efternamn. har en känsla att det är som ström.. gren... berg... och börjar på e. haha vilket minne. och ditt nummer? har tappat bort. jag är hopplös alltså...) PUSS!

Anonym sa...

okej jag lyckades luska ut ditt efternamn så nu är du addad på facebook. jag är lite impad av mig själv. ibland så.. haha. vi hörs grynet aka skånetös