fredag, oktober 12, 2007

Vrede

Jag lovade mig själv att jag inte skulle göra det, att jag skulle låta bli att bli en sån där patetisk människa som sitter och hetsar upp sig över mitt guilty pleasure Idol men jag kan inte låta bli. Det kokar inombords av återhållen vrede. Sam är gräslig, kan knappt hålla tillbaka spottet när jag fräser om allt som irriterar mig med honom. Hans huvudbonader, hans gorillakropp i tighta kläder, hans räliga blick och hans påklistrade whiskeyröst. Jag slår vad om att han lyssnat mycket på Bryan Adams i sin ungdom. Sen har vi årets pojkbandsaspirant Mattias. Suck. Håll du dig till din olivolja, extra virgin, din smöriga fan.

Blev hemma denna helgen också. Orkade inte ta mig någonstans, fredagen gör mig alltid besviken, är alltid för trött för att orka känna någon entusiasm inför något när kvällen väl kommer.

Jag klarade tentan om jag har missat att meddela detta, inte för att det ligger i ert allmänintresse kanske men jösses vad skönt. Jag är ett smarthead, är bara så!haha Kan inte bli svårare än det här, snart dags att börja plugga på allvar inför den kommande tentan men än så länge ger jag mig själv lite semester på halvtid.

Just nu saknar jag mina vänner som är utspridda lite överallt i sverige/världen. Såg bilder från Emmelines bröllop i Skottland. Så vackert.

Ska kolla en runda på Criminal Minds nu och se vad mina vänner där har för sig.

Inga kommentarer: