fredag, oktober 05, 2007

Friday I'm in love

Fredag kväll och jag sitter och pillar med saker. Rastlös. Alla är upptagna på egna håll och jag har egentligen saker att göra men kan inte förmå mig att ta tag i det ändå. Borde få en guldstjärna i kanten för att jag tvättat och strukit. Stora minuspoäng för att jag försov mig imorse och missade min föreläsning och därefter inte orkat öppna boken för att ta igen det. Får bli imorgon.
Satt och pillade med en ny blogg innan ikväll, den kommer inte att ersätta den här men kommer också att finnas där men med en liten inrikning. Ta ett kik om ni vill på The Square Pirate.
Fredagar andas hopp och glädje, veckan är över och det väntar två hela dagar när verkligheten inte behöver tränga sig på om man inte väljer att låta den göra det. Jag önskar bara att jag förmådde göra något vettigt.
Fick två blandskivor av Stefan för några dagar sedan och den snurrar fortfarande i bakgrunden här hemma. Har hittat lite nya favoriter vilket var precis vad jag behövde, lite nytt blod och inspiration.
Nu ska jag ägna mig åt mitt guilty pleasure, Idol.

Adieu


Inga kommentarer: