fredag, september 28, 2007










Helvetesveckan är härmed över



Den gångna helvetesveckan är härmed över och jag kan äntligen simma upp mot ytan och andas in lite frisk luft innan det är dags att dyka ner bland böckerna igen. Vi hann pusta ut i två timmar innan vi informerades om att vi kommer få en ny tenta inom fyra veckor och en enorm kurslitteraturlista att beta av. So yes, vi lär inte synas på ett tag mina vänner! So long, farewell, auf wiedersehn goodbyeee som von Trapp kidsen sjöng. Det kommer bli betydligt mer intressant iallafall, ser framför allt fram emot avsnittet med psykiska funktionshinder.

Den senaste tidens press har satt spår i mitt utseende, jesus, jag har väl aldrig hyst in så många finnar och blemmor i hela mitt liv och de mörka ringarna efter all sömnbrist verkar aldrig vilja försvinna. Fasen vad snygg jag kommer vara efter tre och ett halvt år...

Ikväll så ska en hel helgs frihet firas iallafall med middag och drinkar på Cats. NAJS!

Chezz Jolie uppfödaren ringde innan idag när jag hade föreläsning, måste komma ihåg att ringa upp henne ikväll och boka tid nu i helgen. Om allt går väl så har jag kanske en ragdoll i december!:) Kikar in varje dag på sidan för att se om bilderna på de nya små kommit upp än.

Jag tycker ni ska gå in på Victors blogg och läsa lite underhållande material. Slå upp en kopp kaffe, luta er tillbaka och njut.


1 kommentar:

Anonym sa...

Min Viktor är bättre än din Victor!