torsdag, september 13, 2007

Bored senseless

Det finns dagar och det finns dagar som den här. Tiden står stilla, luften står stilla och jag står allt annat än stilla. Rastlösheten är djupt rotad och får mig att vilja skrika av hur ostimulerande allting är. För att bota mig från denna rastlöshet så har jag kutat omkring här hemma och fixat och donat. När varken det eller böckerna lockade längre så var det min oootroligt "lyxiga" walk in closet som fick påhälsning där jag hittade diverse vintage klänningar som jag samlat på mig. Jag har jävla massa snygga kläder alltså men aldrig något att ta på mig om jag inte ska se ut som ett freak i den här trångsynta hålan. Nä leve cheap monday jeansen och ett linne säger hässleholmskidsen, ibland när vi ska varierar oss lite så drar vi fram dötrista leggings och en tunika ovanpå. Oinspirerande.

Har idag varit och ätit med Cecily på Östermalmskrogen i Kristianstad, restaurangen som Staffan och hans kompis har. Jävla goda enchiladas. Try it!

Pratade med Karin Sporre på msn igår, har inte pratat med henne på nåt år nu. Var som förr, får nog ta och ses nångång. Är det så här att vara vuxen? att man samlar på sig vänner från överallt i sverige/världen som man ser med några års mellanrum när man av en händelse befinner sig på samma plats? Är det verkligen meningen?

Ska ringa någon och terrorisera dem istället. Byeee!

Inga kommentarer: