söndag, december 23, 2007

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman. Hoppas du hade en bra jul, jag hade inte det hahaha. Gott nytt ar pa dig. Kram

Anonym sa...

hej hjärtat!
jag är hemma i skåne nu!
men vet du, varje dag sedan julafton har jag varit däckad av en förkylning, inklusive feber, fick till och med ställa in nyårsfest imorgon, gaaaah! men är på bättringsvägen och åker hem nästa måndag. men innan dess hinner vi väl ses? :) förslag: kan du tänka dig att komma över till helsingborg någon eftermiddag och träffa mig och kanske kanske min kära fru tanya som gärna vill träffa dig också? jag hör av mig till dig imorgon på din mobil om du inte hinner se detta innan dess. massa kramar!

Anonym sa...

Hej Jemps! ;) Ikväll blir det Connecticut, alldeles för dyrt för NYC o har inte så stor lust för att festa hårt ändå. Kl är 5.37 här o jag vet att alla i Svea land står o väntar på klockan ska bli 12...jag har några timmar kvar. Puss o kram o GOTT NYTT ÅR!