torsdag, december 20, 2007


Papaya coconut...


























...nej ingen papaya men en Man
go ska det bli iallafall!:) lägger in två av de senaste bilderna. Tack Henrietta (S*Pysslingens och Henriettas Pyssel) för att jag fått möjligheten att köpa den här killen.
Jag ska betala in tingningsavgiften till Henrietta imorgon och sen är han "min". Sen dröjer det sex veckor tills jag får hämta hem han hit till oss flickor. Jag hoppas Mercan kommer bli överförtjust. Jag tror att efter lite spott och fräs så kommer han bli en välkommen lekkamrat om inget annat. Hon motionerar mig flitigt under dagarna. Vem kunde ana att glittrande vippor och fjädrar kunde vara så roligt?haha

Ska till Malmö imorgon och handla julklappar, ska bli en mycket intressant historia med tanke på att jag inte har en aning om vad jag ska köpa till Mike i julklapp, han är avgjort svårast. Hade inte gjort ont om jag hittat ett par perfekta stövlar och en vinterjacka till mig själv heller!hehe

På återseende mina vänner, på återseende...


Inga kommentarer: