lördag, mars 15, 2008

Tjurig

Det blir en festivalfattig sommar för mig i år, det är nästan så jag med viss nostalgi ser tillbaka på förra årets blöta roskilde och känner lite vemod...men bara nästan. Det enda som grämer mig hittintills att jag missar är Band of Horses och Radiohead men va fasen...mer än så är det inte. Ska försöka ta mig till Where the action is iallafall och shaka lite med kidsen och sen har vi ju anrika Siesta! in la Hässleholma som bara växer för varje år och Malmöfestivalen...vem försöker jag lura, det är sjukt deprimerande men va fan, som den fattiga student jag är så är det bara att inse faktum. Det blir ljumma öl på lokal istället för ute på en äng samtidigt som högtalarna blåser rent i öronen på en.

Börjar bli rejält bekymrad över sommarjobb nu. Hur i vassen ska jag ro det här i land? Nu har jag dessutom tackat nej till sjukhuset i år så nu står jag verkligen på bar backe....fy för fasen.

Ska stifta lite bekantskap med Bo Rothstein nu. Skitgubbe.

Inga kommentarer: