lördag, mars 29, 2008

Down with sickness



Har varit sjuk nu sen i tisdags natt, influensan har tagit min kropp i besittning liksom den brukar göra runt mars/april skiftet varje år. Ändå lyckas jag glömma det varje år tills dess att jag ligger och skakar okontrollerat i min säng från frossan och piskar mig själv mentalt för att jag inte vaccinerade mig i år heller. Jävla dålig tajming dessutom, skulle ha skrivit tentan igår och sen åkt upp till göteborg och träffat min älskade Lin. Det sket sig ju ganska stort om man säger så. Hah. Nu får jag sikta in mig på omtentan i maj och plugga som en idiot så jag garanterat sätter den.

Klippt mig i det senaste, jag hoppas att det är mitt sjukdoms-skabbiga utseende som gör det för annars ser jag förjävlig ut. Klippte av närmre en decimeter så nu ser jag störd ut är jag rädd. Bara jag inte har en landstingsfrisyr, det kan jag inte riktigt acceptera. Vi får se hur jag ser ut när jag orkar fixa mig igen. Planerar att vara frisk imorgon så får väl fixa lite med kalufsen då.

Ska ner till södern nästa helg på fest hos Stefan och Ullis, ser vi fram emot. Vi ses ju aldrig längre så man får passa på när tillfälle ges.

Inga kommentarer: