lördag, mars 08, 2008

Thoughts for thoughts

Long time no see habibis. Min dator är fortfarande hos dom inkompetenta svinen och jag ser inte dess återkomst inom en snar framtid sorgligt nog så vi hörs inte så ofta.

Hade Let's Dance på igår medan jag pratade i telefon. Eros Ramazotti var där och såg ut som en klubbad säl som försöker klappa i takt med att dess djurskötare kastar fisk åt honom. Han såg helt borta ut, disträ och lip syncande...patetiskt. Vem i helsefyr lyssnar fortfarande på honom?
Har hittat ett nytt favoritprogram nu, Rent hus på tv4 onsdagar kl 20. Vad är det som gör att man gottar sig så ofantligt mycket åt andras snusk och sanitära olägenheter? kanske för att det känns som man lugnt kan luta sig tillbaka i soffan med lite katthår på armstödet och veta att andra har de värre. Man är en "bättre" människa. Likadant med Du är vad du äter och liknande program.

Bor fortfarande nere i Andys lägenhet, fy kattsingen. Vill bara hem till min egen, fotar snart arbetarna i röva om de inte börjar riva ut mitt badrum så att jag åtminstånde ser att där kommer ett slut på eländet. Det är litet som en skokartong och jag är trött på att inte ha mina egna möbler och saker runt om mig. Kommer nog dock ha lite svårt att separera mig själv från hans säng. Madrassen är gudomlig.

Var i London en runda med mor och Mike, var väldigt skönt att komma iväg några dagar.

Byxsprängaren har börjat höra av sig igen. Jag vet fan inte vad jag vill och vad jag ska göra med det hela. Hela världen är fan full av läckert folk just nu...

Mercedes och Ralf lever rövare där hemma mest hela tiden, det jagas runt lägenheten och det finns ständigt en wrestlingmatch att se hemma hos mig om man är intresserad!haha Ralf kommer alltid snygande för att sen anfalla men övermannas snart av Mercy. En dag när jag stod i badrummet så ser jag en rörelse i ögonvrån och tittar ut i hallen, då ser jag Mercedes komma förbi spatserande med ett mycket irriterat uttryck i ansiktet och runt halsen på henne hängde Ralf fast och släpades efter och vägrade släppa taget. Så absurt att jag var tvungen att skratta. Hon bara tittade på mig som "här, ta honom, jag orkar inte mer". hahaha
Ralf växer snabbt, han börjar bli en stor kille nu...gänglig. Ska bli så kul att se honom växa upp.

Har tenta om tre veckor. Panic.

Rambo har premiär snart. Lätt och ledigt att det ska ses!hahaha lite av en klassiker för mig och Karin så klart man ska gå och se Sylles nya!;) Gö det ni med. Han har många plastikoperationer att finansiera.

Adieu

1 kommentar:

Henrietta sa...

Så otroligt söt han är den lille pojken!!! Pussa honom ordentligt från gammelmatte!