onsdag, augusti 22, 2007

This is for you Sara ...


Dexys Midnight Runners...vilka killar! Jag tänker alltid på dig Sara när jag hör den här låten och ser deras dancemoves. Dexy revival please, fram med hängselbyxorna igen!

Malmöfestivalen igår med Mustasch och Klaxons.
Ralf Gyllenhammar...vilken karl! Här är det ingen falsett sång utan rå jävla manlighet! jag vet, jag skrattar hånfullt själv när jag skriver det...men sant. Det är något mycket manligt med Ralf som är svårt att motstå, jag vill ha en karlakarl!
Helgen bjuder på sommarfest i parken med Florence Valentin mfl. Det känns att sommaren är på väg bort.

Nya Modette väntar på mitt soffbord.

Auf wiedersehn lieblings.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahahaha!!!! Den hade jag glomt ju.....vad jag skrattade gott! Den basta videon pa lange, ingen kommer att kunna gora en battre! ;)
How was London town?

Manga kramar!!