måndag, augusti 20, 2007

Varfor...?



  • ...ar tjejer sa blaogda nar det kommer till killar och vagrar att tro annat an gott aven efter att de blivit trampade pa gang efter gang? Skarp er for helvete och inse att det ar svin. Jag blir sjukt irriterad.

  • ...utsatts alltid jag som har en fobi for insektsinvasioner av bibliska matt? Grupperar de sig och planerar sina anfall efter var jag befinner mig. Nan form av konspiration ar det definitivt. Jag behover tala med den ansvariga.

  • ...ar Daniel Craigs (Bond) rumpa Belgian Blue lik och varfor tycker folk att han ar het? Han ser ut som en Richard pa anabola. Jag ar nu overtygad om att jag aldrig kommer peta pa en pumpad manskropp. Grymt osexigt med tjurnacke och dito rov.

  • ...har jag samma ponnylugg som jag har haft sen jag var tva ar gammal? nu vet jag inte om jag vagar glutta pa den med risk for en rynkchock. Jag vet knappt hur det ser ut dar under langre.

Nix, nu ar det dags att kaka Spag bol och vanta pa Tamsyn innan min avfard fran London.

Ta-ta!

Inga kommentarer: