söndag, juli 22, 2007

"Jennifer vill ha en macka med vingummi!"

Konversation mellan en ful man i sombrero och mig.

(Sombreron med inställsam mjuk stämma och masserande mina fingrar)
- Jennifer, berätta nu hur du vill ha det? Vad gillar du?

Lite senare när en annan man i sombrero masserar mitt hår och Sombrero numero uno hänger över min axel med ansiktet två centimeter från mitt och försöker med alla desperata medel få mig och Patsy till Mexico tältet och deras dubbel delux madrass.

- Följ med till vårt tält så blandar vi lite drinkar, ni kan få massage eller en ostmacka.
- Ja jag vill ha en ostmacka, du kan ta hit den för jag pallar inte röra mig. (Patsy)
- Vill du ha en ostmacka, Jennifer?
- Nej jag äter inte ost.
- Vill du ha en med marmelad?
- Jag äter inte marmelad
- Vi har aprikosmarmelad, vill du ha en macka med aprikosmarmelad?
- Jag ÄTER inte marmelad.
- Vingummi, vi har vingummi! Vill du ha en macka med vingummi? (Utan att vänta på svar vänder han sig mot andra sombrero mannen och skriker ut över allt sorl) JENNIFER VILL HA EN MACKA MED VINGUMMI!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, hur kommer det sig att fröken alltid råkar ut för en massa idiotas?? Skön blandning, macka m vingummi.....dina äventyr får mig alltid att skratta ;)

Anonym sa...

hjärtat! jag är hemma i underbara skåne i tre veckor. mina telefoner (och hela handväskan) har blivit stulna så har inget nummer till dig. kan du skriva ditt nummer till mig på hemsidan så kanske vi kan hinna ses något nu i sommarsolen? hade varit uuunderbart. saknar dig! pussar

Anonym sa...

Ååå jaaa vad bra att du kollar här, var orolig att du inte var så dator-aktiv. Det låter alldeles perfekt, jag stannar till den 27, och från typ den 21 har jag inte så mycket att göra. (Inte nu heller egentligen, nu i veckan. Vad gör man i Skåneland ensam?) När har du tid baby? Måste ju ses, glad att det går :)
PS. Ett café vid böggatan i Soho, över stolsryggen, så gick det till. Gaaah. Bajs bajs på tjyven.
PS2. Jag ringer dig!