onsdag, maj 09, 2007

Kill bill

Det är dags att ta död på honom. Jag har under några veckor nu suttit och funderat på hur min story ska ta sig uttryck, var den är på väg men en dag när jag stod och inhalerade så kom jag på den eminenta ideén, klart han ska dö. Eller vara död rättare sagt. Vilken tillfredställelse. Hämnden är så bekväm och trygg. "Det känns tryggt helt enkelt"

Jag har vunnit över Bumling lampan efter ett och ett halv år,hah, den hänger nu och dinglar i mitt kök. Jag visste väl att det fanns hopp. Min lägenhet har fått fler tillskott, en knallgrön fåtölj som min bror avskyr men som jag älskar innerligt. Nu är det bara köksbordet som ska dit och sen måla och tapetsera lite till, sen kanske jag kan lugna ner mig.
På tal om brodern, han retar mig till vansinne. Han måste ut!

Kommande lördag kommer bjuda på Eurovision kväll hemma hos mig. Ja, jag vet, det är smaklöst och dåligt men det är just det som vi älskar. Det ska ses. Jag ska håna, förfasas och samla inspiration från schablonerna. Hoppas Eirikur kommer vidare. Jag behöver se han live för att få tidernas bästa skratt tror jag.

Tydligen hembjuden på fest med machomännen nästa helg. Fuck.

Eddie

Inga kommentarer: