söndag, april 13, 2008

Otrohet

Jag är inte så flitig med att plita ner blogginlägg just nu, anledningen är att jag är otrogen. Otrogen mot Blogger.com. Jag upptäckte nätverket på tjejsajten.se (ja jag vet, töntigt namn) och uppdaterar bloggen där ofta. Den är mer inriktad på mode och musik dock så jag vet inte...vi får se hur länge jag tycker det är kul men där är massor av bra (och usla) bloggar som jag slukar. Faktum är att jag nog snarare är en bloggläsare nu istället för en bloggare. det händer inte så mycket i livet och jag har inte mycket att skriva om. Det är mer pluggandet som äter min tid och det faktum att våren flåsar mig i nacken och rastlösheten har satt bo i kroppen. Jag saknar London så jag håller på att förtvina just nu. Vi hörs en annan dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Broker, I hope you enjoy. The address is http://home-broker-brasil.blogspot.com. A hug.