söndag, november 25, 2007

Tristessen tar över min kropp

Så var det åter söndag och jag sitter och läser en rapport om kopplingen mellan arbetslöshet och kriminalitet. Diagram och tabeller blir bara till ett töcken för mig, finns det något som heter siffer dyslexi?
Helgen passerade utan några dramatiska händelser, ingen utgång, ingenting! Ibland tror jag att jag lever ett aningen för bekvämt liv, att jag behöver kasta mig utför stup, springa ifatt omgivningen och börja leva på riktigt.
Har handlat lite till Mercedes nu, skrattretande nog så är jag mest nöjd med den röda fyrkantiga kruka som jag ska odla kattgräs i! Det är en vecka och två dagar kvar nu. Tick tack. Införskaffade vit färg igår också så nu ska hallen målas och bli lika vit och fin som den är i mina drömmar. Kritvit.
Har som sagt inget att rapportera, ska kila ner i källaren och ta hand om min tvätt nu.

På återseende.

Inga kommentarer: