onsdag, juni 20, 2007


Don't be cruel

Så stundar midsommar och fest i nåt hus Abbekås med några. Najs. Jag har onda aningar dock men det är säkert inget att fästa sig vid. Rapport följer efter avklarad helg.

En och en halv vecka kvar till Roskan nu...väldigt mycket på inköpslistan att ticka av fortfarande. Väldigt mycket. Läste nån 15 dagars väderprognos, molnigt och regnigt första dagarna. Fasen, ska mitt paddington regnställ verkligen behöva luftas? Det ligger ju så bra där i röran på vinden.

Var på IKEA i dagarna med Andy. Såg skyltarna till Ödåkra och Björka och tänkte på historierna om gangsters och sprängda kiosker som Sofia berättat om hemtrakten.

Börjar jobba heltid på måndag. Mög. Stationerad nere på psyket...som vanligt.

Tror det var allt men som sagt, uppdatering efter helgen om fredagens events.

Kärringkramar,
Eddie

1 kommentar:

Anonym sa...

haha ååå björka och ödåkra!! vad roligt att du varit i de trakterna. och bra att du hade gangsters i åtanke, jag har lärt dig något viktigt där.
och du, ha det så underbart i roskilde, låter hur kul som helst. visst skulle björk spela? eller minns jag fel? åh björk.. kärlek. kanske stöter på min lillebror, även om du inte vet hur han ser ut. som mig, men utdraget på typ 185 cm. ta hand om dig och rapportera gärna. och en sak till, london i augusti?! hinner du hälsa på mig darling? fan, här är ensamt, alla åker i sommar. vad gör man? har du några vänner du vill donera till mig möjligtvis? pussattack